infolinka:  +421 918 077734

mail: thebestof@thebestof.sk

THE BEST OF.SK, S. R. O.
Americká č.208, 034 82 Lúčky

... aj tak še dá ... aj tak še dá

Cesta do Lúčok z Banskej Bystrice (E77/ 59)

.... v Ružomberku v pravo - smer Liptovský Mikuláš. Na ceste E50, 2km za Ružomberkom sledovať odbočku vľavo na Liskovú, Lúčky (odbočka vedia poza chátrajúci komplex budov)

Cesta do Lúčok z Liptovského Mikuláša

- Po dialnici D1 z Popradu:

* skratkou cez Ivachniansky most. Opusti dialnicu na zjazde Bešeňová, následne na prvej križovatke pokračuj rovno a po 100 metroch odboč vpravo ku malej benzínovej/LPG pumpe, popri novobudovanej priemysel. hale, cez most, pri policajnej stanici vľavo, cez železničné priecestie, po hlavnej ... pri cintoríne v pravo

* hlavným ťahom cez Bešeňovú

- Cesta do Lúčok z Liptovského Mikuláša popri Liptovskej Mare, Aquaparku Tatralandia, Liptovskom Trnovci...

- Cesta do Lúčok z Liptovského Mikuláša popri dedinách: Svätý kríž, Partizánska Lupča, Ľubela ... (18ka)

Cesta do Lúčok z Dolného Kubína

- Pekná skratka cez Leštiny, Osádku, strmý horský priechod a dolinu. Pozor cesta  v zime neudržiavaná a ťažko prejazdná.

- Hlavným ťahom cez horský priechod Brestová

*skrátením cesty popri Váhu a železnici s výhľadom na papierenský koncern Mondi SCP ... ihneď na vstupe do Ružomberka odbočiť vľavo ...

* cez hlavné ťahy Ružomberka. Po moste odbočiť vľavo, následne rovno - smer Liptovský Mikuláš. Na ceste E50, 2km za Ružomberkom sledovať odbočku vľavo na Liskovú, Lúčky (odbočka vedia poza chátrajúci komplex budov)